Implementace akčního plánu MAP IV
1. VZDĚLÁVÁNÍ V MĚNÍCÍM SE SVĚTĚ
- 1.1 Podpora kompetencí pedagogů ve vzdělávání prostřednictvím nových témat a výzev budoucnosti, měnícího se světa
- 1.2 Podpora žáků v odolnosti a aktivitě a rozvíjet kompetence k životu v měnícím se světě
- 1.3 Podpora využití metod a forem výchovy ke globálnímu občanství a multikulturnímu vzdělávání
- 1.4 Podpora zakotvení vzdělávání v místě a komunitě a spolupráce škol a zřizovatelů v provazování života školy a obce
- 1.5 Posilování participace rodičů na odpovědnosti za vzdělávací procesy dětí a žáků
- 1.6 Podpora demokratického rozhodování a občanského vzdělávání ve školách
2. KLIMA VE ŠKOLE PRO VZDĚLÁVÁNÍ VŠECH
- 2.1 Podpora dostupnosti nástrojů a metod k eliminaci školního neúspěchu
- 2.2 Osobnostní podpora pedagogů a rozvíjejícího prostředí škol a formativního hodnocení jako nástroje vzdělávání
- 2.3 Podpora vývoje prostředí škol k zajištění dobrého klimatu vzdělávacího prostředí
- 2.4 Rozvoj nástrojů podpory kompetencí školy k zajištění psychického zdraví a diagnostiky
3. VZDĚLÁVÁNÍ VE SPOLUPRÁCI VE ŠKOLE I REGIONU – KAŽDÁ ŠKOLA SE ROZVÍJÍ
- 3.1 Podpora týmové spolupráce ve sborovně a strategie zaměřené na děti a žáky v uceleném prostředí pedagogické spolupráce
- 3.2 Podpora strategického plánování ve školách a nastavování vize školy
- 3.3 Podpora práce metodických center v regionu a růst učící se komunity pedagogů napříč regionem
- 3.4 Podpora zlepšení komunikace a rozvoj kultury komunikace a komunikačních kompetencí škol
- 3.5 Inspirace a nové trendy a zkušenosti pro lepší dopad na vzdělávání každého žáka
4. VZDĚLÁVÁNÍ V KOMPETENCÍCH PRO ŽIVOT – KROKY KE KOMPETENČNÍMU VZDĚLÁVÁNÍ
- 4.1 Rozvoj kvality vzdělávání v digitálních kompetencích a logickém myšlení
- 4.2 Rozšiřování diverzity metod a dopadu vzdělávání k podnikavosti a aktivního hledání životní cesty
- 4.3 Rozvoj metod a způsobů vzdělávání s lepším reálným dopadem a nastavení odpovídající role pedagoga
- 4.4 Rozvoj vzájemně se učících komunit pedagogů v inovativních a kreativních přístupech ke vzdělávání