Místní akční plán vzdělávání je podpořen z Operačního programu VVV jako nový vstup a důvěra v participativní plánování vzdělávání v regionech Česka. Na Rychnovsku se po ukončení projektu MAP v letech 2016-2018 navázal tým ve Sdružení SPLAV, z.s. navazujícím čtyřletým projektem. V projektu MAP II pak běží zároveň obě linky celého systému podpory – společné plánování a spolupráce v regionu a souběžně realizace vybraných společných a regionálních aktivit implementace definovaných a schválených v předchozí etapě procesu. Projekt je naplánován na roky 2018 – 2022.
Projekt
První projekt na podporu místního akčního plánování vymezil první strategický dokument a nastínil cesty k rozvoji a spolupráci
- Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání v území ORP Rychnov nad Kněžnou
- Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/15_005/0000331
- Realizace projektu byla ukončena k 28.2.2018.
Návazný projekt na podporu místního akčního plánování dále aktualizuje akční plán a vyhodnocuje a aktualizuje strategii k rozvoji a spolupráci (níže vidíte podbarvené aktualizované dokumenty).
- Název projektu: Místní akční plán rozvoje vzdělávání II. v SO ORP Rychnov n/K
- Registrační číslo projektu: CZ.02.3.68/0.0/0.0/17_047/0008600
- Realizace projektu byla ukončena k 28.2.2022.
- Podpořen z OP VVV ze zdrojů EU a SR ČR dotací ve výši 12 710 751,20 Kč.
Střednědobé hodnocení postupu projektu MAP II
V rámci střednědobé evaluace proběhla dvě setkání řízených hovorů ve fokusních skupinách, rozhovory v týmu a dvě dotazníková šetření. Externí evaluační zprávu i procesy a otázky vedl Ing. Stanislav Michek, PhD. Zpráva nám pomůže, mimo závazky projektu a shora nařizené aktivity, pokračovat lépe v realizaci procesů MAP k naplnění jejich účelu.
Zde si můžete pročíst dotazníky:
anketa-pro-rodice-k-vyhodnoceni-mistniho-akcniho-planu-rozvoje-vzdelavani-na-rychnovsku-publ.pdf
anketa-pro-ucitele-a-reditele-skol-k-vyhodnoceni-mistniho-akcniho-planu-rozvoje-vzdelavani-na-rychnovsku-publ.pdf
A zde evaluační zprávu: Externi_evaluacni_zprava_-_prubezna_evaluace_04_03_2020.pdf